maandag, augustus 20, 2007

Op naar Yucatán en Amsterdam

Brazilië, tsja, dat land gaat dus echt helemaal aan me voorbij de laatste weken. Meer dan een aardige uitvalsbasis is Rio dezer dagen niet.

Bolivia is momenteel stukken boeiender dan Brazilië, maar dat vertel ik vanaf volgende week wel, wanneer ik even terugkom naar Nederland.

De aardbeving in Peru heb ik via internet gevolgd, maar morgen hoop ik in Mexico wel te kunnen debuteren als rampreporter ter plaatse.

Ik lees dat het vliegveld van Cancún vanavond om 22.00u lokale tijd sluit vanwege de orkaandreiging; kijken wat er terecht komt van mijn vlucht uit Miami morgenochtend. Mocht dat niets zijn, lukt het wellicht om het gebied via Belize te bereiken, ook een lekker landje om weg te strepen op het ‘to travel’-lijstje.

Ter afleiding enkele foto’s van lokale fauna rond het Titicaca-meer (o.a. een lunchende alpaca) en Evo op onafhankelijksdag 6-8 in Sucre.

Hemel en aarde bewogen voor het gewenste interview, maar zonder succes. Evo is naar verluidt nog lastiger te strikken dan Lula.







Geen opmerkingen: